خاطرات کاغذی

ببینید | ملوان زبل

یک اشراف زاده انگلیسی به نام "رابرت استرانگ" که وارث خاندانی اصیل بود. وقتی نیروهای "لرد آلواین" قلعه شان را آتش‌ زدند، با برداشتن کمانی که پدرش برایش به یادگار گذاشته بود، به همراه چند بچه قد و نیم قد سرگردان ، قلعه را ترک کردند. این گروه کوچک با وارد شدن به جنگل "سایان"، ماجراهای جدیدی را آغاز کردند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اثر در حقیقت اقتباسی آزاد از داستان "رابین هود" بود که البته به‌ جای روایتی مشابه با داستان اصلی، حال و هوایی متفاوت و فانتزی داشت. پسرک مثل رابین هود به همراه دوستانش در جنگل زندگی می کرد ومرتبا درپی نقشه ای برای جنگ با مهاجمین و گرفتن حق مظلوم از ظالم بود چون به پدرش قول داده بود در استفاده از کمان، همیشه طرفدار حق باشد.
کد خبر: ۱۴۰۲۶۲۹
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 21


کارتون "کماندار نوجوان" پُر بود از شخصیت‌های جذاب؛ درکنار افراد مثبت ماجرا، شخصیت‌های منفی هم ویژگی‌های جالبی داشتند، بعضی از آن‌ها پس از مدتی تغییر مسیر داده و رفتار متفاوتی از خود نشان ‌دادند.
"کماندار نوجوان"، (با نام اصلي:TheGreat Adventures of Robin Hood) محصول مشترک ژاپن و ایتالیا بود که سال ۱۹۹۰ توسط استودیو "تاتسونوکو پروداکشن" به کارگردانی " کوئیچی ماشی مو" ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها